Transylvania GPRO

A Transilvania Racing Team foruma, ami egy forma 1 -es (GPRO) jatek forum
 
HomeHome  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

Share | 
 

 Imola GP

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
goku48
TRT member
TRT member


Hozzászólások száma : 195
Join date : 2016. Aug. 23.
Tartózkodási hely : A-123

TémanyitásTárgy: Re: Imola GP   Pént. Aug. 11, 2017 9:27 pm


Átlag: 110

Koncentráció: 248

Tehetség: 63

Agresszivitás: 0

Tapasztalat: 140

Technikai betekintés: 177

Erőnlét: 67

Karizma: 197

Motiváció: 0

Hírnév: 0

Súly (kg): 77

Kor: 29

Aktuális karakterisztika
Teljesítmény Kezelhetőség Gyorsulás
64 63 57
Karakterisztikatörténet

Alkatrész Szint Utasítás Kopottság Új szint Új kopottság
Karosszéria: 5 70% 5 70%
Motor: 3 36% 3 36%
Első szárny: 4 0% 4 0%
Hátsó szárny: 4 0% 4 0%
Alváz: 8 0% 8 0%
Motorborítás: 7 54% 7 54%
Hűtés: 8 67% 8 67%
Váltó: 3 30% 3 30%
Fék: 5 67% 5 67%
Felfüggesztés: 3 0% 3 0%
Elektronika: 5 42% 5 42%

Szabadedzés adatai (Megtett körök 8/Cool
Kör Köridő Pilótahiba Nettó köridő Beállítások
Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Gumi Megj.:
1 1:52.814s 1.027s 1:51.787s 530 530 500 700 510 481 Eső
2 1:48.457s 0.034s 1:48.423s 650 650 564 636 574 417 Eső
3 1:47.606s 1.120s 1:46.486s 682 682 532 668 606 449 Eső
4 1:47.473s 0.652s 1:46.821s 666 666 548 684 590 433 Eső
5 1:47.002s 0.409s 1:46.593s 674 674 556 692 582 425 Eső
6 1:46.836s 0.162s 1:46.674s 670 670 560 696 578 421 Eső
7 1:47.844s 1.123s 1:46.721s 672 672 558 694 576 419 Eső
8 1:47.144s 0.495s 1:46.649s 673 673 559 695 577 420 Eső


1. mért kör adatai
Köridő Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Gumi Kockázat
1:46.310s 632 782 592 729 610 455 Pipirelli Eső Nyomhatod keményen
2. Időmérős kör adatai
Köridő Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Üzemanyag Gumi Kockázat
1:49.710s 648 798 572 753 590 435 106 Pipirelli Eső Óvatosan nyomhatod neki

eso/extra...ct:30/0/25/50...benya:106/67...boost:1/47
Vissza az elejére Go down
Pal Tiha
TRT member
TRT member
avatar

Hozzászólások száma : 511
Join date : 2016. Aug. 09.
Age : 18
Tartózkodási hely : Csikszentdomokos ; A-119

TémanyitásTárgy: Re: Imola GP   Pént. Aug. 11, 2017 9:08 pm


100%
Átlag: 134
Koncentráció: 195
Tehetség: 115
Agresszivitás: 2
Tapasztalat: 150
Technikai betekintés: 146
Erőnlét: 171
Karizma: 130
Motiváció: 132
Hírnév: 8
Súly (kg): 58
Kor: 30

Aktuális karakterisztika
Teljesítmény Kezelhetőség Gyorsulás
99 105 97
Karakterisztikatörténet

Alkatrész Szint Utasítás Kopottság Új szint Új kopottság
Karosszéria: 5
69% 5 69%
Motor: 6
27% 6 27%
Első szárny: 7
42% 7 42%
Hátsó szárny: 7
40% 7 40%
Alváz: 7
0% 7 0%
Motorborítás: 6
66% 6 66%
Hűtés: 6
61% 6 61%
Váltó: 7
23% 7 23%
Fék: 7
31% 7 31%
Felfüggesztés: 7
40% 7 40%
Elektronika: 6
54% 6 54%

Tesztpontok elosztása
Pont típusa T K Gy
Tesztpontok 0 0 0
K & F pontok 0 0 0
Mérnöki pontok 7.7 7.5 61.4
Autó karakterpontok 16 16 10

Beállítások és információk
Szabadedzés adatai (Megtett körök 8/Cool
Kör Köridő Pilótahiba Nettó köridő Beállítások
Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Gumi Megj.:
1 1:53.990s 0.133s 1:53.857s 480 480 582 673 285 392 Eső
2 1:44.945s 1.225s 1:43.720s 608 608 646 545 413 520 Eső
3 1:44.363s 0.760s 1:43.603s 672 672 614 609 477 456 Eső
4 1:41.911s 0.444s 1:41.467s 704 704 630 641 445 488 Eső
5 1:41.044s 0.194s 1:40.850s 720 720 638 625 429 504 Eső
6 1:42.035s 1.154s 1:40.881s 712 712 642 617 421 512 Eső
7 1:42.106s 1.286s 1:40.820s 716 716 644 621 417 516 Eső
8 1:42.041s 1.230s 1:40.811s 714 714 645 623 419 518 Eső

A pilóta megjegyzései az 8. edzőkörhöz:

Szárnyak: Hiányzik egy kis tapadás a kanyarokban
Fék: Szeretném ha a fékerőt előbbre állítanád
Felfüggesztés: Úgy gondolom, picit feszesebb felfüggesztéssel gyorsabb lehetnék

1. mért kör adatai
Köridő Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Gumi Kockázat
1:43.037s 703 803 683 660 456 557 Contimental Eső Óvatosan nyomhatod neki

2. Időmérős kör adatai
Köridő Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Üzemanyag Gumi Kockázat
1:44.381s 703 803 683 660 456 557 63 Contimental Eső Nyomhatod keményen

TAKTIK: ESO RAJT MAJD EXTRA LAGY...BENYA: 63\85\85...RIZIKOK: 40\0\40\10\0...BOOSTS: -

Vissza az elejére Go down
Kopis Alexandru-Robert
TRT member
TRT member


Hozzászólások száma : 240
Join date : 2016. Oct. 16.
Age : 40
Tartózkodási hely : A-12

TémanyitásTárgy: Re: Imola GP   Pént. Aug. 11, 2017 9:00 pm

Pilóta képességei 62%
Átlag: 115
Koncentráció: 195
Tehetség: 201
Agresszivitás: 4
Tapasztalat: 141
Technikai betekintés: 105
Erőnlét: 13
Karizma: 118
Motiváció: 26
Hírnév: 0
Súly (kg): 81
Kor: 30

Aktuális karakterisztika
Teljesítmény Kezelhetőség Gyorsulás
86 82 82
Karakterisztikatörténet

Alkatrész Szint Utasítás Kopottság Új szint Új kopottság
Karosszéria:4 71%
Motor: 6 41%
Első szárny:6 26%
Hátsó szárny:6 24%
Alváz: 5 80%
Motorborítás:4 57%
Hűtés: 6 48%
Váltó: 6 10%
Fék: 6 9%
Felfüggesztés:6 35%
Elektronika: 5 41%

Beállítások és információk
Szabadedzés adatai (Megtett körök 8/Cool
Kör Köridő Pilótahiba Nettó köridő Beállítások
Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Gumi Megj.:
1 1:46.810s 0.384s 1:46.426s 655 655 653 629 247 458 Eső
2 1:47.324s 0.557s 1:46.767s 591 591 589 565 311 522 Eső
3 1:46.801s 0.549s 1:46.252s 623 623 557 533 343 554 Eső
4 1:46.690s 0.485s 1:46.205s 607 607 573 549 359 538 Eső
5 1:46.338s 0.425s 1:45.913s 615 615 581 541 367 530 Eső
6 1:46.203s 0.429s 1:45.774s 619 619 585 537 371 526 Eső
7 1:45.997s 0.293s 1:45.704s 617 617 587 539 373 528 Eső
8 1:45.748s 0.077s 1:45.671s 616 616 588 540 374 529 Eső

A pilóta megjegyzései az 8. edzőkörhöz:

Szárnyak: Hiányzik egy kis tapadás a kanyarokban
Fék: Szeretném ha a fékerőt előbbre állítanád
Váltó: Gyakran a pirosban vagyok. Állítsd az áttételi arányt kicsivel magasabbra.

1. mért kör adatai
Köridő Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Gumi Kockázat
1:43.063s 611 711 632 585 419 573 Pipirelli Eső Ami a csövön kifér


Beállítások és információk
Szabadedzés adatai (Megtett körök 8/Cool
Kör Köridő Pilótahiba Nettó köridő Beállítások
Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Gumi Megj.:
1 1:46.810s 0.384s 1:46.426s 655 655 653 629 247 458 Eső
2 1:47.324s 0.557s 1:46.767s 591 591 589 565 311 522 Eső
3 1:46.801s 0.549s 1:46.252s 623 623 557 533 343 554 Eső
4 1:46.690s 0.485s 1:46.205s 607 607 573 549 359 538 Eső
5 1:46.338s 0.425s 1:45.913s 615 615 581 541 367 530 Eső
6 1:46.203s 0.429s 1:45.774s 619 619 585 537 371 526 Eső
7 1:45.997s 0.293s 1:45.704s 617 617 587 539 373 528 Eső
8 1:45.748s 0.077s 1:45.671s 616 616 588 540 374 529 Eső

A pilóta megjegyzései az 8. edzőkörhöz:

Szárnyak: Hiányzik egy kis tapadás a kanyarokban
Fék: Szeretném ha a fékerőt előbbre állítanád
Váltó: Gyakran a pirosban vagyok. Állítsd az áttételi arányt kicsivel magasabbra.

1. mért kör adatai
Köridő Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Gumi Kockázat
1:43.063s 611 711 632 585 419 573 Pipirelli Eső Ami a csövön kifér

Beállítások és információk
Szabadedzés adatai (Megtett körök 8/Cool
Kör Köridő Pilótahiba Nettó köridő Beállítások
Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Gumi Megj.:
1 1:46.810s 0.384s 1:46.426s 655 655 653 629 247 458 Eső
2 1:47.324s 0.557s 1:46.767s 591 591 589 565 311 522 Eső
3 1:46.801s 0.549s 1:46.252s 623 623 557 533 343 554 Eső
4 1:46.690s 0.485s 1:46.205s 607 607 573 549 359 538 Eső
5 1:46.338s 0.425s 1:45.913s 615 615 581 541 367 530 Eső
6 1:46.203s 0.429s 1:45.774s 619 619 585 537 371 526 Eső
7 1:45.997s 0.293s 1:45.704s 617 617 587 539 373 528 Eső
8 1:45.748s 0.077s 1:45.671s 616 616 588 540 374 529 Eső

A pilóta megjegyzései az 8. edzőkörhöz:

Szárnyak: Hiányzik egy kis tapadás a kanyarokban
Fék: Szeretném ha a fékerőt előbbre állítanád
Váltó: Gyakran a pirosban vagyok. Állítsd az áttételi arányt kicsivel magasabbra.

1. mért kör adatai
Köridő Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Gumi Kockázat
1:43.063s 611 711 632 585 419 573 Pipirelli Eső Ami a csövön kifér

Beállítások és információk
2. Időmérős kör adatai
Köridő Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Üzemanyag Gumi Kockázat
1:43.899s 591 731 632 585 419 573 32 Pipirelli Eső Ami a csövön kifér

eso*1....benya 32/110...riziko 40/40/0/40....boost 2/32/59

Vissza az elejére Go down
Lajos
TRT member
TRT member


Hozzászólások száma : 308
Join date : 2015. Jun. 25.
Tartózkodási hely : A-80

TémanyitásTárgy: Re: Imola GP   Pént. Aug. 11, 2017 7:40 pm

Nah , ezt is sikerult elrontanom !


Átlag: 119
Koncentráció: 159
Tehetség: 134
Agresszivitás: 0
Tapasztalat: 138
Technikai betekintés: 171
Erőnlét: 127
Karizma: 58
Motiváció: 97
Hírnév: 23
Súly (kg): 65
Kor: 30

Aktuális karakterisztika
Teljesítmény Kezelhetőség Gyorsulás
77 68 69
Karakterisztikatörténet

Alkatrész Szint Kopottság
Karosszéria:3 69%
Motor: 4 43%
Első szárny:4 30%
Hátsó szárny:4 27%
Alváz: 6 6%
Motorborítás:6 59%
Hűtés: 6 55%
Váltó: 4 9%
Fék: 4 8%
Felfüggesztés:4 38%
Elektronika:7 51%

Beállítások és információk
Szabadedzés adatai (Megtett körök 8/Cool
Kör Köridő Pilótahiba Nettó köridő Beállítások
Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Gumi Megj.:
1 1:43.861s 0.593s 1:43.268s 659 659 543 703 444 382 Eső
2 1:44.643s 1.525s 1:43.118s 651 651 551 695 452 392 Eső
3 1:43.171s 0.162s 1:43.009s 647 647 555 691 456 396 Eső
4 1:43.043s 0.113s 1:42.930s 643 643 559 687 460 400 Eső
5 1:43.762s 0.941s 1:42.821s 635 635 567 679 468 408 Eső
6 1:44.142s 1.223s 1:42.919s 631 631 563 675 472 412 Eső
7 1:43.932s 1.017s 1:42.915s 629 629 565 671 476 416 Eső
8 1:44.282s 1.325s 1:42.957s 627 627 564 669 478 418 Eső

A pilóta megjegyzései az 8. edzőkörhöz:

Motor: Úgy érzem, nincs elég erő a motorban az egyeneseken
Váltó: Gyakran a pirosban vagyok. Állítsd az áttételi arányt kicsivel magasabbra.
Felfüggesztés: Úgy gondolom, picit feszesebb felfüggesztéssel gyorsabb lehetnék

1. mért kör adatai
Köridő Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Gumi Kockázat
1:43.826s 602 702 565 668 479 420 Pipirelli Eső Óvatosan nyomhatod neki

Beállítások és információk
2. Időmérős kör adatai
Köridő Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Üzemanyag Gumi Kockázat
1:44.797s 607 707 602 719 482 451 100 Pipirelli Eső Óvatosan nyomhatod neki

Taktika : Eso+Soft; 2 pit ( 100+80+80) ; Riszk :0-40-0-0-0 ; Boost Laps :20,50,56 ; Elozzön ahol lehetséges !
Sok sikert mindenkinek !
Vissza az elejére Go down
Modoc Zsolt
Moderátor
Moderátor
avatar

Hozzászólások száma : 574
Join date : 2015. Jun. 26.
Age : 37
Tartózkodási hely : AMA 120

TémanyitásTárgy: Re: Imola GP   Pént. Aug. 11, 2017 6:40 pm

Overall: 103
Concentration: 217
Talent: 136
Aggressiveness: 0
Experience: 126
Technical insight: 79
Stamina: 71
Charisma: 108
Motivation: 0
Reputation: 0
Weight(kg): 80
Age: 32

Current car character
Power Handling Acceleration
83 78 72
Car character points history

Car part Level Action Wear New level New wear
Chassis: 6 55% 6 55%
Engine: 5 0% 5 0%
Front wing: 4 0% 4 0%
Rear wing: 4 0% 4 0%
Underbody: 6 64% 6 64%
Sidepods: 6 43% 6 43%
Cooling: 6 39% 6 39%
Gearbox: 4 0% 4 0%
Brakes: 6 0% 6 0%
Suspension: 5 0% 5 0%
Electronics: 5 33%

Practice laps data (laps done 8/Cool
Lap Lap time Driver mistake Net time Settings
FWing RWing Engine Brakes Gear Susp Tyres Comm
1 1:45.789s 0.374s 1:45.415s 590 590 583 586 476 472 Rain
2 1:46.497s 0.799s 1:45.698s 598 598 575 578 468 464 Rain
3 1:46.006s 0.273s 1:45.733s 594 594 579 574 472 468 Rain
4 1:46.310s 0.668s 1:45.642s 596 596 577 576 474 466 Rain
5 1:46.109s 0.474s 1:45.635s 597 597 576 577 473 465 Rain
6 1:44.662s 0.636s 1:44.026s 548 748 625 626 523 515 Rain
7 1:43.434s 0.344s 1:43.090s 598 698 625 626 523 515 Rain
8 1:43.529s 0.333s 1:43.196s 698 598 625 626 523 515 Rain

Practice lap 8 comments from your driver:

I am satisfied with the setup of the car

Qualify 1 lap data
Lap time FWing RWing Engine Brakes Gear Susp Tyres Risk
1:42.640s 618 678 625 626 523 515 Pipirelli Rain Push the car a lot

Qualify 2 lap data
Lap time FWing RWing Engine Brakes Gear Susp Fuel Tyres Risk
1:45.173s 617 677 627 642 491 511 81 Pipirelli Rain Push the car a little

Eso/lagy,,benya 81/77/77,,Riziko 40/0/40/50/0,,Boost 10/55/59.
Vissza az elejére Go down
M.Csaba
Admin
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 516
Join date : 2016. Aug. 09.
Age : 28
Tartózkodási hely : Szabolcs-Szatmár-Bereg ; Amateur-122

TémanyitásTárgy: Imola GP   Pént. Aug. 11, 2017 6:36 pm

Pilóta tulajdonságok
Átlag: 105
Koncentráció: 120
Tehetség: 246
Agresszivitás: 1
Tapasztalat: 65
Technikai betekintés: 33
Erőnlét: 8
Karizma: 33
Motiváció: 199
Hírnév: 0
Súly(kg): 83
Kor: 27
Energy: 100

HR/2: 60 59 59 59 59

Autó karakter
Teljesítmény: 56 Kormányozhatóság: 58 Gyorsulás: 55
Teszt karakter pontok: 6 5 3

Autóalkatrészek
Karosszéria: 3 65%
Motor: 4 34%
Első szárny: 4 22%
Hátsó szárny: 4 19%
Alváz: 4 0%
Motorborítás: 3 53%
Hűtés: 3 47%
Váltó: 4 27%
Fék: 4 37%
Felfüggesztés: 5 28%
Elektronika: 3 39%

Gumi szállító: Pipirelli Száraz: 3 Nedves: 2 Csúcs: 34 Tartósság: 1 Bemelegedés: 7 Ár: $250.000

Gyakorlás adatai
1 1:53.895s 0.720s 1:53.175s 784 784-- 500 801-- 286++ 435 Eső
2 1:47.065s 0.193s 1:46.872s 615 615 436+ 632 455 371+ Eső
3 1:48.472s 0.663s 1:47.809s 647 647- 468 664 423+ 403+ Eső
4 1:49.073s 0.939s 1:48.134s 631 631- 452+ 696- 439 419+ Eső
5 1:47.513s 0.011s 1:47.502s 623 623- 460+ 680 431 427+ Eső
6 1:47.865s 0.394s 1:47.471s 619 619 464+ 688- 427 431 Eső
7 1:48.299s 0.813s 1:47.486s 621 621 466+ 684- 425+ 429 Eső
8 1:48.067s 0.599s 1:47.468s 622 622 467+ 682 426 428 Eső

AH/FH:622622468683±1426428
PS:562562527624±1485487

WS: -+ 26

1. mért kör adatai
Köridő Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Gumi Kockázat
1:44.757s 536 588 527 623 485 486 Pipirelli Eső Óvatosan nyomhatod neki

2. Időmérős kör adatai
Köridő Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Üzemanyag Gumi Kockázat
1:47.391s 532 594 530 639 453 482 80 Pipirelli Eső Óvatosan nyomhatod neki

eső után lágy, totál 2 box
benzin: 80 89 95
riszk: 40 0 35 40 0
boost: 2 10 55

15-20 kör esőre számolok, aztán nem fogok kiállni ha újra elindul az eső, végig nyomom 2x lágy etapban (a középső etapban nem számolok nagy esőre).



A hozzászólást M.Csaba összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Aug. 11, 2017 6:48 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Sponsored content




TémanyitásTárgy: Re: Imola GP   

Vissza az elejére Go down
 
Imola GP
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Transylvania GPRO :: 60. szezon-
Ugrás: