Transylvania GPRO

A Transilvania Racing Team foruma, ami egy forma 1 -es (GPRO) jatek forum
 
HomeHome  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

Share | 
 

 Irungattukottai (India)

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Pal Tiha
TRT member
TRT member
avatar

Hozzászólások száma : 511
Join date : 2016. Aug. 09.
Age : 18
Tartózkodási hely : Csikszentdomokos ; A-119

TémanyitásTárgy: Re: Irungattukottai (India)    Csüt. Jún. 29, 2017 2:43 pm

Futaminformációk
Köridők
1. Időmérő 2. Időmérő
1:24.179s 1:24.423s

Használt beállítás
Szakasz Eszárny Hszárny Mot Fék Váltó Felf Gumi
1. Időm. 717 887 627 605 422 675 Közepes
2. Időm. 717 887 627 605 422 675 Közepes
Verseny 717 887 627 605 422 675 Közepes

Kockázatvállalás
Rajtkockázat
Előzz, ahol tudsz
Előzés Védekezés Üres és száraz Üres és vizes Tech. hiba
50 0 40 40 0

Pilóta képességei
Pilóta neve OA. Kon Teh Agr Tap TI Erő Kar Mot Hír Súly
George Carpenter 138 190 115 0 138 136 157 127 250 20 59
(0) (0) (0) (0) (+1) (0) (0) (+1) (0) (0) (0)

Pilóta energiája
100% 21%

Pozíció
Rajt Cél
1 1
Összesített autókarakterisztika
Teljesítmény Kezelhetőség Gyorsulás
89 86 85

Induló üzemanyag: 67 liter

Box Kiállás oka Gumik állapota
Maradék üzemanyag Feltöltve Kiállás ideje
Kiállás 1
(Kör 26) Elfogyott az üzemanyag 19% 1% 67 liter 26.698s
Kiállás 2
(Kör 39) Az időjárás változása miatt a gumikat le kellett cserélni 63% 20% 71 liter 22.168s
Kiállás 3
(Kör 45) Az időjárás változása miatt a gumikat le kellett cserélni 75% 32% 70 liter 25.400s
Kiállás 4
(Kör 73) Elfogyott az üzemanyag 16% 1% 70 liter 25.004s

Gumik állapota leintéskor: 83%

Maradék üzemanyag leintéskor: 54 liter

Autókopás & kör információ
Autóalkatrészek szintje
Karossz. Mot Eszárny Hszárny Alv Motorb. Hűtés Váltó Fék Felf Elektr
5 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6
Autóalkatrészek kopottsága (a startnál)
68% 0% 13% 0% 34% 52% 54% 0% 0% 46% 22%
Autóalkatrészek kopottsága (leintéskor)
87% 38% 43% 28% 59% 74% 78% 30% 34% 69% 36%
Vissza az elejére Go down
Kopis Alexandru-Robert
TRT member
TRT member


Hozzászólások száma : 240
Join date : 2016. Oct. 16.
Age : 40
Tartózkodási hely : A-12

TémanyitásTárgy: Re: Irungattukottai (India)    Szer. Jún. 28, 2017 7:54 pm

Autókopás & kör információ
Autóalkatrészek szintje
Karossz. Mot Eszárny Hszárny Alv Motorb. Hűtés Váltó Fék Felf Elektr
4 3 5 5 4 5 5 5 4 6 5
Autóalkatrészek kopottsága (a startnál)
70% 51% 34% 30% 60% 48% 65% 40% 60% 42% 33%
Autóalkatrészek kopottsága (leintéskor)
86% 82% 59% 54% 81% 66% 85% 66% 89% 61% 44%

Köridők
1. Időmérő 2. Időmérő
1:25.562s 1:26.791s

Használt beállítás
Szakasz Eszárny Hszárny Mot Fék Váltó Felf Gumi
1. Időm. 740 740 524 656 458 739 Közepes
2. Időm. 738 798 552 684 486 767 Közepes
Verseny 738 798 552 684 486 767 Közepes

Kockázatvállalás
Rajtkockázat
Törj előre
Előzés Védekezés Üres és száraz Üres és vizes Tech. hiba
0 0 0 0 0

Pilóta képességei
Pilóta neve OA. Kon Teh Agr Tap TI Erő Kar Mot Hír Súly
Mark Sharp 132 181 131 5 148 209 119 51 172 0 70
(+1) (0) (0) (-2) (+1) (0) (0) (+1) (+11) (0) (0)

Pilóta energiája 100% 92%
Pozíció
Rajt Cél
7 4
Összesített autókarakterisztika
Teljesítmény Kezelhetőség Gyorsulás
66 72 71


Induló üzemanyag: 83 liter

Box Kiállás oka Gumik állapota
Maradék üzemanyag Feltöltve Kiállás ideje
Kiállás 1
(Kör 32) Elfogyott az üzemanyag 15% 0% 61 liter 22.199s
Kiállás 2
(Kör 56) Elfogyott az üzemanyag 46% 1% 83 liter 25.016s

Gumik állapota leintéskor: 43%

Maradék üzemanyag leintéskor: 23 liter
Vissza az elejére Go down
Modoc Zsolt
Moderátor
Moderátor
avatar

Hozzászólások száma : 574
Join date : 2015. Jun. 26.
Age : 37
Tartózkodási hely : AMA 120

TémanyitásTárgy: Re: Irungattukottai (India)    Szer. Jún. 28, 2017 6:32 pm


Autóalkatrészek szintje
Karossz. Mot Eszárny Hszárny Alv Motorb. Hűtés Váltó Fék Felf Elektr
6 6 4 4 6 5 7 4 6 5 6
Autóalkatrészek kopottsága (a startnál)
69% 72% 73% 77% 68% 14% 59% 68% 61% 0% 23%
Autóalkatrészek kopottsága (leintéskor)
85% 99% 99% 99% 89% 33% 80% 95% 92% 21% 35%

Futaminformációk
Köridők
1. Időmérő 2. Időmérő
1:22.991s 1:22.975s

Használt beállítás
Szakasz Eszárny Hszárny Mot Fék Váltó Felf Gumi
1. Időm. 577 765 614 643 563 691 Extra lágy
2. Időm. 577 765 614 643 563 691 Extra lágy
Verseny 577 765 614 643 563 691 Extra lágy

Kockázatvállalás
Rajtkockázat
Törj előre
Előzés Védekezés Üres és száraz Üres és vizes Tech. hiba
50 0 0 0 80

Pilóta képességei
Pilóta neve OA. Kon Teh Agr Tap TI Erő Kar Mot Hír Súly
Gunnar Johansson 134 172 140 15 157 118 154 100 181 19 63
(-3) (0) (0) (+1) (+1) (0) (0) (0) (-35) (0) (0)

Pilóta energiája
100% 71%

Pozíció
Rajt Cél
14 28
Összesített autókarakterisztika
Teljesítmény Kezelhetőség Gyorsulás
101 84 83

Induló üzemanyag: 54 liter

Box Kiállás oka Gumik állapota
Maradék üzemanyag Feltöltve Kiállás ideje
Kiállás 1
(Kör 21) Elfogyott az üzemanyag 10% 0% 54 liter 26.010s
Kiállás 2
(Kör 39) Az időjárás változása miatt a gumikat le kellett cserélni 27% 5% 54 liter 23.712s
Kiállás 3
(Kör 45) Az időjárás változása miatt a gumikat le kellett cserélni 80% 22% 52 liter 25.811s
Kiállás 4
(Kör 65) Elfogyott az üzemanyag 18% 1% 52 liter 20.954s
Műszaki hiba
Kör 68 A motor vesztett az erejéből

Gumik állapota leintéskor: 35%

Maradék üzemanyag leintéskor: 17 liter
Vissza az elejére Go down
Lajos
TRT member
TRT member


Hozzászólások száma : 308
Join date : 2015. Jun. 25.
Tartózkodási hely : A-80

TémanyitásTárgy: Irungattukottai (India)    Szer. Jún. 28, 2017 4:27 pm

Versenyanalízis:  Irungattukottai (India) - 59. szezon - 10. futam

Szabadedzés adatai
Kör Körido Pilótahiba Nettó körido Beállítások
Eszárny Hszárny Motor Fék Váltó Felf Gumi Megj.:
1 1:27.116s 0.799s 1:26.317s 626 626 554 616 454 632 Kemény
2 1:26.454s 0.698s 1:25.756s 618 618 546 608 446 624 Extra lágy
3 1:25.978s 0.056s 1:25.922s 622 622 550 612 450 628 Lágy
4 1:26.189s 0.058s 1:26.131s 624 624 552 614 448 630 Közepes
5 1:27.022s 0.676s 1:26.346s 625 625 553 615 449 629 Kemény
6 1:26.401s 0.524s 1:25.877s 614 714 590 652 487 666 Kemény
7 1:25.897s 0.076s 1:25.821s 564 764 590 652 487 666 Kemény
8 1:26.528s 0.670s 1:25.858s 514 814 590 652 487 666 Kemény
A pilóta megjegyzései az 8. edzokörhöz:

Elégedett vagyok a kocsi beállításaival


Autókopás & kör információ
Autóalkatrészek szintje
Karossz. Mot Eszárny Hszárny Alv Motorb. Hutés Váltó Fék Felf Elektr
4 4 3 3 6 6 6 4 4 4 6
Autóalkatrészek kopottsága (a startnál)
52% 0% 58% 57% 0% 0% 38% 0% 0% 0% 0%
Autóalkatrészek kopottsága (leintéskor)
72% 37% 90% 88% 24% 22% 62% 32% 36% 25% 14%

Futaminformációk
Köridok
1. Idoméro 2. Idoméro
1:25.827s 1:27.646s

Használt beállítás
Szakasz Eszárny Hszárny Mot Fék Váltó Felf Gumi
1. Idom. 566 762 590 652 487 666 Kemény
2. Idom. 566 762 590 652 487 666 Kemény
Verseny 566 762 590 652 487 666 Kemény

Kockázatvállalás
Rajtkockázat
Elozz, ahol tudsz
Elozés Védekezés Üres és száraz Üres és vizes Tech. hiba
0 30 30 30 0

Pilóta képességei
Pilóta neve OA. Kon Teh Agr Tap TI Ero Kar Mot Hír Súly
Carlo Maria Toccacelo 104 159 134 1 125 161 102 55 2 21 70
(+2) (0) (0) (-1) (+1) (+1) (0) (0) (+18) (0) (0)

Pilóta energiája
100%     37%

Pozíció
Rajt Cél
14 11
Összesített autókarakterisztika
Teljesítmény Kezelhetoség Gyorsulás
72 62 66

Gumiszállító
Pipirelli

Induló üzemanyag: 101 liter

Box Kiállás oka Gumik állapota Maradék üzemanyag Feltöltve Kiállás ideje
Kiállás 1(Kör 39) Az idojárás változása miatt a gumikat le kellett cserélni 11% 1% 105 liter 24.743s
Kiállás 2(Kör 45) Az idojárás változása miatt a gumikat le kellett cserélni 75% 51% 105 liter 22.293s

Gumik állapota leintéskor: 23%
Maradék üzemanyag leintéskor: 16 liter
Vissza az elejére Go down
Sponsored content




TémanyitásTárgy: Re: Irungattukottai (India)    

Vissza az elejére Go down
 
Irungattukottai (India)
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Transylvania GPRO :: 59. szezon-
Ugrás: